Handlekurv


Handlekurven er tom

Lightup anbefaler


Inkl.mva - ekslusiv frakt

0,-

Frakt og retur

Vi i Lightup.no ønsker at du som kunde blir fornøyd med varene som er handlet hos oss, vi har derfor

  • 30 dagers åpent kjøp for deg som privatkunde.
  • GRATIS FRAKT OVER 2000,- Lav fraktpris! Leveres til nærmeste postkontor, eller hjemlevert for et lite ekstra gebyr. Fraktmetode velges i kassen.
Alle privatkunder kan handle hos oss!

Ved retur
Med i pakken så finner du angrettskjema som du fyller ut og legger med i pakken før du sender pakken i retur. Lever så pakken på samme sted som du hentet ut pakken. Har du valgt klarna faktura og vil returnere varer anbefaler vi deg å logge inn på klarnas hjemmeside og forskyve forfallsdato, så slipper du purregebyr.

Klarna checkout / faktura - 14 dagers forfall
Vårt samarbeid med klarna gir deg som kunde muligheten til å betale 14 dager etter varen er sendt fra vårt lager. Du kan også velge å delbetale hele fakturaen.

Retur av skadet / deffekt vare
Ved mottak av pakken må den inspiseres visuelt ved mottak, er det noen synlige skader meldes dette ifra til transportør. Er det en skade på varen ved utpakking skal skaden / mangelen meldes inn til oss samme dag varen blir hentet. 

Retur innenfor angrerett
Du har all rett til å sende varer i retur. Varene skal ikke sendes i postoppkrav! Det er derfor viktig at angrerettskjema blir fylt ut og at denne legges sammen med pakken. 

Varene sendes godt emballert til adressen under.

Lightup As / Co. Colliflow
Havnevegen 70

3739 Skien.

Skriv gjerne på grunnen til at dere ikke vil ha varene slik at vi kan forbedre oss.

NB: Forpakningen må være hel og varen må selvsagt ikke ha vært montert.  
Kopi av faktura og angrerettskjema blir sendt ut sammen med utsendelsesbekreftelsen. 


Synlige skader skal meldes ifra til den du får utlevert varene av. Er varen deffekt eller har "skjulte" mangler meldes dette ifra på post@lightup.no. Merkes med deffekt i emnefeltet. 

Angrerettskjema finner du også her

 

Fastpris på 99 kr i frakt
Alle leveringer skjer med postens servicepakke eller minipakke. (Utenom noen ordre som blir sendt direkte fra leverandør med posten eller tollpost) Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt. Hentelapp blir sendt ut på epost og sms.

Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes med servicepakke og hentes på ditt nærmeste utleveringssted.

Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes direkte fra leverandør. Dette gjør at du kan spore pakken på http://www.posten.no

Dersom varen blir skadet under frakt skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.